Громадське партнерство "За прозорі місцеві бюджети!" продовжує інформувати вас про актуальні зміни у законодавстві та нові можливості для громад.
Кабінет Міністрів України 24 березня 2021 року ухвалив Постанову №249, якою затвердив Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг.
Водночас Законом України «Про державний бюджет на 2021 рік» передбачено видатки на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг у розмірі 231 млн грн.
За якими напрямами буде надаватися субвенція місцевим бюджетам?
- будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт будівель та приміщень для розміщення центрів надання адміністративних послуг, у тому числі завершення розпочатих у попередніх бюджетних періодах робіт з будівництва;
- облаштування будівель та приміщень, де розміщений центр, а також забезпечення центрів (включаючи їх територіальні підрозділи і віддалені робочі місця) обладнанням, зокрема обладнанням для видачі паспортних документів, посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів, технічними та програмними засобами, електронними системами документообігу та інформаційної взаємодії.
Що треба зробити, щоб отримати субвенцію?
Будівництво та облаштування/обладнання ЦГАП має здійснюватися з урахуванням вимог Закону України «Про адміністративні послуги», Примірного положення про центр надання адміністративних послуг і Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг
За рахунок місцевого бюджету та позабюджетних коштів має передбачатися співфінансування.
Для отримання субвенції подається відповідне клопотання, в якому треба вказати:
напрями субвенції;
обсяг субвенції;
пропозиції щодо частки співфінансування за рахунок місцевого бюджету;
строки завершення будівництва та/або облаштування/обладнання центрів;
інформацію про пріоритетність отримання субвенції.
Також до клопотання додаються матеріали, перелік яких визначено пунктом 8 Порядку та умовами.
Який дедлайн?
Матеріали приймаються (у тому числі в електронній формі з використанням електронного підпису) у 2021 році до 24 квітня 2021 року, у наступних бюджетних періодах такий термін встановлений до 01 березня.
Ознайомитися з постановою можна тут.