За ініціативи Партнерства для об'єднаних громад проведено вебінар SMM для ОТГ

27 травня 2020, 10:50

За ініціативи експерта Громадського партнерства "За прозорі місцеві бюджети" Тараса Халавки для об'єднаних громад Тернопільскої області проведено вебінар "SMM для ОТГ".



Про SMM розповів Микола Андрощук, який має досвід роботи з бізнесом і громадськими організаціям понад три роки.

В Теребовлянській громаді до вебінару долучилися й представники громадськості, зокрема Молодіжної ради.

Серед найбільш поширених проблем тренер виокремив такі:

  • Немає цілі. Деякі громади і громадські організації ведуть соціальні мережі, але не розуміють, для чого це робити. Це породжує всі інші проблеми;
  • Нерегулярність. Комунікація відбувається спалахами: неможливо відслідкувати послідовність і закономірності комунікацій;
  • Відсутність команди. Немає відповідальних і компетентних людей. Пости роблять ті, "хто має вільну хвилинку" .

    Що ж робити?

    Поради від Миколи:

    ✔️Розробити SMM стратегію. Це документ про те, куди і як рухатись у соціальних мережах;

    ✔️ Вивчити цільову аудиторію (стать, вік, інтереси, робота, поведінка);

    ✔️ Контент має приносити користь для цільової аудиторії, легко сприйматись. Використовуйте єдиний візуальний стиль;

    ✔️ Проводити аналіз та робити висновки: які пости сприймає аудиторія, які - ні.

    "Серед заходів Антикорупційних програм, прийнятих у громадах, є налагодження комунікації з мешканцями, використовуючи при цьому різні комунікаційні канали, зокрема й соцмережі. Саме тому виникла ідея такого вебінару для громад, аби покращити як теоретичні знання, так і посилити практичні навчики роботи з соціальними медіа", - пояснив Тарас Халавка.