За ініціативи експерта Громадського партнерства "За прозорі місцеві бюджети" Тараса Халавки для об'єднаних громад Тернопільскої області проведено вебінар "SMM для ОТГ".
Про SMM розповів Микола Андрощук, який має досвід роботи з бізнесом і громадськими організаціям понад три роки.
В Теребовлянській громаді до вебінару долучилися й представники громадськості, зокрема Молодіжної ради.
Серед найбільш поширених проблем тренер виокремив такі:
- Немає цілі. Деякі громади і громадські організації ведуть соціальні мережі, але не розуміють, для чого це робити. Це породжує всі інші проблеми;
- Нерегулярність. Комунікація відбувається спалахами: неможливо відслідкувати послідовність і закономірності комунікацій;
- Відсутність команди. Немає відповідальних і компетентних людей. Пости роблять ті, "хто має вільну хвилинку" .
Що ж робити?
Поради від Миколи:
✔️Розробити SMM стратегію. Це документ про те, куди і як рухатись у соціальних мережах;
✔️ Вивчити цільову аудиторію (стать, вік, інтереси, робота, поведінка);
✔️ Контент має приносити користь для цільової аудиторії, легко сприйматись. Використовуйте єдиний візуальний стиль;
✔️ Проводити аналіз та робити висновки: які пости сприймає аудиторія, які - ні.
"Серед заходів Антикорупційних програм, прийнятих у громадах, є налагодження комунікації з мешканцями, використовуючи при цьому різні комунікаційні канали, зокрема й соцмережі. Саме тому виникла ідея такого вебінару для громад, аби покращити як теоретичні знання, так і посилити практичні навчики роботи з соціальними медіа", - пояснив Тарас Халавка.