20 лютого 2018 року з 10.00 до 11.00 в "Українському кризовому медіа-центрі" (вул. Хрещатик, 2) відбудеться прес-конференція "Індекс прозорості місцевих бюджетів: старт вимірювання"
На початку 2018 року експерти Громадського Партнерства "За прозорі місцеві бюджети!" за підтримки ряду міжнародних організацій почали оцінювати рівень прозорості всіх стадій бюджетного процесу в усіх обласних центрах та інших містах України. На прес-конференції будуть представлені перші результати оцінки, на базі якої після проведення комплексної оцінки міст буде сформовано Індекс прозорості місцевих бюджетів.
Оцінювання рівня прозорості відбуватиметься на базі Методології, що наразі не має аналогів у вітчизняній оціночній практиці та фактично виступає інструментом просування «ідеальної картини» прозорості місцевих бюджетів у майбутньому. Експерти представлять критерії та засади методології, та розкажуть, як зацікавлені міста можуть долучитися.
На прес-конференції буде представлена веб-платформа «Прозорість місцевих бюджетів», яка створена для збору інформації, підрахунку та візуалізації даних відповідно до показників та критеріїв Методології.
У прес-конференції візьмуть участь представники Громадського партнерства «За прозорі місцеві бюджети!», Фонду Східна Європа, Представництва ЄС, Проекту «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС), Міжнародного Фонду «Відродження», що об’єдналися, щоб допомогти містам зробити місцеві бюджети більш прозорими та забезпечити більшу участь громадян в бюджетних процесах.
Спікери:
Віктор Лях, Президент Фонду Східна Європа
Наталія Старостенко, Керівник сектору регіонального розвитку та бюджетної підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні
Олексій Орловський, директор Програмної ініціативи "Демократична практика" Міжнародного фонду "Відродження"
Ігор Лепьошкін, головний експерт-керівник групи експертів Проекту «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС)
Анатолій Бойко, координатор Громадського Партнерства "За прозорі місцеві бюджети!"
Прес-конференція організована в рамках проекту «Публічні бюджети від А до Я: Інформування, активізація та залучення